בית ספר "רעים", השם דגש על טיפוח וחיזוק ערכים בעשייה החינוכית, רואה חשיבות רבה בקיום שבוע זה בצורה המיטבית. כל צוות בית הספר נרתם לבניית תכנית מגוונת והושם דגש על למידה חוויתית, משמעותית וערכית.

כבר בשבוע שלפני כן פוזרו רמזים על נושא השבוע הן בשינוי הצלצול לשיר מתאים, הן בהכנת כותרות מסקרנות והן בפעילויות מקדימות, שהמורות העבירו בכיתתן. השיא היה ביום הראשון של השבוע, כאשר התלמידים נתבקשו להגיע ללא תלבושת אחידה... מכל עבר נשמעו דיבורים על כך, ש"המנהל הקשוח ירון מרשה להגיע בלי תלבושת...". המטרה הייתה להדגיש את הייחודיות והשונות בין התלמידים. חברי מועצת התלמידים עמדו בפתח ביה"ס וחילקו לצוות ולתלמידים מדבקה בצורת לב שסיסמתה: "ברעים כולנו לב אחד, כל אחד יחיד ומיוחד".השבוע נפתח במפגש פתיחה, שבו העלו התלמידים השערות לרמזים שהועלו וקיבלו אישור להן. המפגש היה חוויתי וכלל הופעה של התלמידים, הצגת כרזת הקומיקס שנבחרה לייצג את ביה"ס בתערוכה העירונית, ושירים שקבוצת ילדות לימדה את כולם בשפת הסימנים. במהלך השבוע כל מורה העבירה בכיתתה פעילויות הקשורות בנושא בליווי סרטונים וספרים. כל שכבת גיל התנסתה בחוויה אחרת. - חלק מן התוכניות היו עירוניות וחלק אחר בית ספריות לפי הפרוט הבא: כיתות א' עברו סדנאות בנושא לקויות ראיה – הסברים והתנסות במגבלה. כיתות ב' נפגשו עם נציגים של התנועה, "כנפיים של קרמבו", שהציגו בפניהם את ייחודיות התנועה. כיתות ג' עברו סדנאות בנושא לקויות שמיעה – הסברים והתנסות במגבלה. כיתות ד' יצאו לפעילויות עירוניות – מופע "שילובים" ומופע כלבים. כיתות ה' יצאו להצגה – "בן המלך והעני" כיתות ו' נפגשו עם אנשים מדהימים בעלי מוגבלויות פיזיות מעמותת "נגישות לקהילה" וכאן המקום להודות להם על שתוף הפעולה אתנו זו השנה השנייה. הצוות של ביה"ס יצא להצגות העירוניות ואף זכה להרצאה מרתקת מפיה של סיגל - אמא של ילד עם אוטיזם. לאורך כל השבוע הוצבו לוחות פעילים בכניסה לביה"ס ובהם תלמידים ומורים הוזמנו לשתף ברגשות, מחשבות, חוויות ורשמים מן השבוע. לסיכום, אם בתחילת השבוע תלמיד אמר לבחור שיושב בכיסא גלגלים "תהיה בריא" ואחר שאל אותו אם ילדיו מתביישים בו, הרי שבסוף השבוע ניכר, כי קיימת מודעות רבה יותר בקרב התלמידים. הוכחה לכך ניתן למצוא בהתייחסות ללוח הפעיל "למדתי ש.." , שתלמידים רבים כתבו בו, "אנשים עם מוגבלויות הם בני אדם ממש כמונו", וכן בשיחות משוב שנערכו עם המחנכות בכיתות. צוות בית הספר רואה בערך "ואהבת לרעך כמוך" חשיבות רבה, נרתם כולו למלאכה, ואין ספק כי ערך זה ימשיך ללוות מורים ותלמידים כחלק מה"אני מאמין" הבית ספרי.